Benvolguts companys i socis!!
Com ja sabeu en la darrera trobada de Socis/Junta es va proposar la possibilitat d’ampliar i renovar l’èquip organitzatiu i gestor de l’Associació seguint la proposta del calendari següent per arribar a bon port.
Només cal que ens respongueu aquest petit formulari adjunt i ens el reenvieu:
Salutacions i gràcies
La Junta
…………………………………………………………………….
1) Fins el 27 de gener.
Perìode per rebre propostes de persones sòcies que es vulguin presentar/implicar en el projecte, ja sigui com a components de la Junta i / o com a socis voluntaris col.laboradors en la organització d’esdeveniments puntuals, actes i decisions comuns.
Sí: Vull entrar dins el grup Motor de l’Associació.
Indica el teu NOM i COGNOMS: ………………………………………………………..
a) PARTICIPANT dins la Junta: … (Si / No) (Reunió mensual)
i Tria/Selecciona una o dos Comissions de Treball: …(1,2, 3 o 4) *
o
b) PARTICIPANT com a sòci Voluntari a canvi de Temps: …(Si / No)
i Tria/Selecciona una o dos Comissions de Treball: … (1,2, 3 o 4) *
2) Del 29 de gener al 2 de febrer.
Acceptació de noves candidatures, continuació / renovació d’antics membres en el grup motor i periòde per votar els nous càrrecs.
*Enviarem la llista definitiva de membres per procedir a la votació fins el 6 de febrer, via correu electrònic.
3) El 7 de febrer.
Reunió als Catòlics a les 18:00 hores per a constituir la nova Junta i el llistat definitiu de sòcis Voluntaris/Col.laboradors a efectes d’assegurança de Voluntaris de R.C.
*Recompte de vots públicament.
*Darrer dia per votar de manera presencial i personalment.
……………………………………………………………………………..
* Comissions de treball:
Es proposa la creació de comissions de treball per alleugerir i agilitzar les diferents tasques dins l’èquip motor de l’Associació:
-
1 Atenció a l’usuari: 2 persones. Tasques: Atendre als socis i / o futurs socis, renovar la informació, fer fulletons, cartells dels Tallers i propaganda vària…
-
2 Dinamització dels usuaris: Que pot estar relacionada al Calendari de tallers i activitats.
-
3 Enllaços i Coordinació amb entitats oficials i altres entitats socials: Ajuntament, CASG, Entitats, Consell de cooperació, altres BDt’s …. etc.- Assistència a reunions, trobades, fires, col.laboracions.
-
4 Burocràcia / Tresoreria: Economia, gestió Econòmica, financera i del Temps entre socis i Tallers. Paperassa.