Ampliació / renovació de l’èquip motor, organitzatiu i gestor de l’Associació BaTeGa 2017

cropped-batega-x-publi1.jpg

Organigrama 2017 BaTeGa

Benvolguts companys i socis!!

 Com ja sabeu en la darrera trobada de Socis/Junta  es va proposar la possibilitat d’ampliar i renovar l’èquip organitzatiu i gestor de l’Associació seguint la proposta del calendari següent per arribar a bon port.

 Només cal que ens respongueu  aquest petit formulari adjunt i ens el reenvieu:

Salutacions i gràcies

La Junta

…………………………………………………………………….

1)   Fins el 27 de gener. 

 Perìode per rebre propostes de persones sòcies que es vulguin presentar/implicar en el projecte, ja sigui com a components de la Junta i / o com a socis voluntaris col.laboradors en la organització d’esdeveniments puntuals, actes i decisions comuns. 

Vull entrar dins el grup Motor de l’Associació.

Indica el teu  NOM  i COGNOMS:  ………………………………………………………..

a) PARTICIPANT  dins la Junta:    …    (Si / No)   (Reunió mensual) 

    i  Tria/Selecciona una o dos Comissions de Treball:  …(1,2, 3 o 4) *

                                                  o

  b) PARTICIPANT  com a sòci Voluntari a canvi de Temps: …(Si / No) 

  i  Tria/Selecciona una o dos Comissions de Treball:    … (1,2, 3 o 4) *

2)   Del 29 de gener al 2 de febrer. 

 Acceptació de noves candidatures, continuació / renovació d’antics membres en el grup motor i periòde per votar els nous càrrecs.

      *Enviarem la llista definitiva de membres per procedir a la votació fins el 6 de febrer, via correu electrònic. 

 3) El 7 de febrer.

Reunió als Catòlics a les 18:00 hores  per a constituir la nova Junta i el llistat definitiu de sòcis Voluntaris/Col.laboradors a efectes d’assegurança de Voluntaris de R.C. 

*Recompte de vots públicament.

 *Darrer dia per votar de manera presencial i personalment.

……………………………………………………………………………..

* Comissions de treball:

Es proposa la creació de comissions de treball per alleugerir i agilitzar les diferents tasques dins l’èquip motor de l’Associació: 

  • 1 Atenció a l’usuari: 2 persones. Tasques: Atendre als socis i / o futurs socis, renovar la informació, fer fulletons, cartells dels Tallers i propaganda vària…

  • 2  Dinamització dels usuaris: Que pot estar relacionada al Calendari de tallers i activitats.

  • 3 Enllaços i Coordinació amb entitats oficials i altres entitats socials: Ajuntament, CASG, Entitats, Consell de cooperació, altres BDt’s …. etc.- Assistència a reunions, trobades, fires, col.laboracions.

  • 4  Burocràcia / Tresoreria:  Economia, gestió Econòmica, financera i del Temps entre socis i Tallers. Paperassa.

                            ………………………………………………………………………………

 Associació  Banc  del  Temps  de  la  Garrotxa  “BaTeGa” 
   Punt de trobada:  El primer dimarts de cada mes de les 18:00h a les  19:00h als Catòlics Olot
     Seu: C/ Passeig  d’en Blay, núm. 6 -17800 -Olot (Girona)    banctempsgarrotxa@gmail.com  
Web / Altes on line:  http://www.bdtgarrotxa.org
 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s